lördag 20 november 2010

Mening och julpynt

Jag vill gärna tro att allting har en mening.
Och då undrar jag ju vad det är för mening med att vi INTE blir gravida.

Behöver jag vara utan bebis under våren av någon speciell anledning? Kan det ha med jobbet att göra? Det kommer att ske en del förändringar där kanske är det meningen att jag ska vara med under den utvecklingen innan jag går hem.
Eller Connys jobb kanske?
Eller nåt helt annat. Jag hoppas iaf att det finns en positiv anledning.
Även om jag aldrig kommer att få veta varför, så hoppas jag ändå att det finns ett svar på den frågan.Kanke hos stjärnorna?

Nu har jag hämtat hem mitt julpynt från Åby.
Inte granen, den kan jag ta senare. Och jag kommer inte att plocka fram allting. Tror inte nånting kommer att åka upp riktigt än. Men jag ska nog inventera lite. ;-)
Dels behöver jag nya gardinger till vardagsrummet. Och sen är jag sugen på att åka till IKEA och andas in ite jul. Och då brukar man ju hitta nåt fint man vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar